قوانین مرجوعی

همراهان عزیز ، هدف اصلی ما در کوره، ارائه کالاهایی با کیفیت و قیمت مناسب و همچنین تحویل این کالاها با شرایط مطلوب به شما است؛ به همین دلیل ما این امکان را فراهم کرده‌ایم که بتوانید از زمان دریافت کالا، کالای تحویل‌شده را بررسی کنید و درصورت نیاز آن کالا را مرجوع نمایید. 

 

شرایط مرجوعی کالا

• شما می‌توانید در زمان تحویل و دریافت کالا در صورت مغایرت یا ایراد ظاهری نسبت به مرجوع کالا اقدام نمایید؛

• قبل از هرگونه اقدام برای مرجوعی کالاها، با پشتیبانی کوره تماس بگیرید؛

• جهت ارسال کالا، حتما کالا را در جعبه یا کارتن اصلی آن به دقت بسته‌بندی کنید. حتما باید تمام لوازم جانبی و همه اقلام موجود در بسته‌بندی به همراه کالای اصلی، ارسال شوند؛

• درصورتی‌که کالا دارای ایراد ظاهری باشد، تا دو ساعت پس از دریافت کالا می‌توانید مشکل را بررسی و به پشتیبانی کوره اطلاع بدهید؛

• از درج هر گونه برچسب یا نوشته‌ روی کارتن یا جعبه اصلی کالا خودداری کنید؛

• مرجوعی کالا تنها درصورتی امکان‌پذیر است که پلمپ کالا باز نشده باشد.؛

. کالا پس از تحویل و باز شدن پلمب کالا امکان مرجوعی ندارد و فقط با خدمات پس از فروش شرکت سازنده تماس بگیرید.

. فعال سازی گارانتی به هیچ عنوان به عهده کوره نبوده و بر اساس دستورالعمل شرکت سازنده یا توزیع کننده یا گارانتی عمل نمایید.

• کالا پس از تحویل به کوره بررسی و نتیجه آن طی ۷۲ ساعت کاری به شما اعلام خواهد شد؛

• درصورت تایید درخواست عودت کالا، مبلغ پرداخت‌شده طی 72 تا 96 ساعت کاری به کیف پول و یا درصورت ‌درخواست به حساب مشتری بازگردانده می‌شود.

• اگر مرجوعی مورد تایید کوره قرار گرفت، فقط مبلغ کالا به شما بازگردانده می‌شود؛


 

روش‌های ارسال کالاهای مرجوعی

• اگر ساکن شهر تهران هستید، جهت هماهنگی برای تحویل کالای مرجوعی با کارشناسان ما در پشتیبانی کوره تماس بگیرید. همچنین می‌توانید پس از هماهنگی با همکاران ما، جهت تحویل حضوری کالا به دفتر فروش کوره اقدام نمایید؛

• اگر سفارشتان را از یکی از شعب کوره تحویل گرفته‌اید، در زمان مرجوعی کالا، حتما باید بسته را به همان شعبه تحویل بدهید؛

• اگر در شهرهای خارج از تهران سکونت دارید، حتما باید کالا را بیمه کرده و به شرکت پست جهت ارسال به کوره تحویل بدهید.

 در صورت عدم تایید عودت کالا توسط کوره ، مراتب به مشتری اعلام و کالا به وی عودت میگردد. در صورت عدم پاسخگویی مشتری، کالا به مدت یک ماه پس از اعلام نزد کوره به صورت امانت باقی میماند. بعد از گذشت مدت مذکور کوره مسئولیتی در خصوص نگهداری، مفقودی، معدوم سازی و ... ندارد. 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
با ما از طریق راه‌های ارتباطی در تماس باشیدتماس با ما